Rocksolid Light

One meets his destiny often on the road he takes to avoid it.

interests / soc.culture.polish / Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 lat

SubjectAuthor
* Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 latdarius
`* Re: Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 latdarius
 +* Re: Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 latandal
 |`* Re: Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 latdarius
 | +* Re: Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 latandal
 | `- Re: Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 latandal
 `- Re: Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 latRodionGork

1
Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 lat

<86425e93a9584b045e38df43fd97ba91@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84079&group=soc.culture.polish#84079

Date: Sun, 14 Apr 2024 21:30:19 +0000
Subject: Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 lat
From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: darius - Sun, 14 Apr 2024 21:30 UTC

Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 lat

(Omlet)

Dzisiaj, 22:39
FACEBOOK
X E-MAIL
KOPIUJ LINK\

"Nie żyje Joanna Dworakowska, polska arcymistrzyni szachowa. Zmarła w wieku 45 lat. Informację o śmierci szachistki potwierdził Polski Związek Szachowy.
Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 lat Krzysztof Szeląg / Wikimedia Commons
Joanna Dworakowska nie żyje
‹ wróć

Więcej informacji znajdziesz na stronie głównej Onetu

Joanna Dworakowska to trzykrotna mistrzyni Polski kobiet w szachach klasycznych. Dwa razy wygrała mistrzostwa Polski w szachach szybkich, trzykrotnie zdobyła tytuł Mistrzyni Polski w szachach błyskawicznych.

Na Olimpiadzie Szachowej występowała sześć razy, zdobywając brąz w 2002 r. W 2009 r. zdobyła brązowy medal za wynik indywidualny na Drużynowych Mistrzostwach Świata.

Najstarsza gra świata. "Ma więcej możliwości, niż jest gwiazd"

Zdobyła ponadto złoty medal na Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2005 r., w 2007 r. wywalczyła zaś srebro. Joanna Dworakowska jest jednocześnie posiadaczką męskiego tytułu mistrza międzynarodowego.

Najwyższy ranking w karierze osiągnęła 1 kwietnia 2002 r., z wynikiem 2445 punktów zajmowała wówczas 24. miejsce na światowej liście FIDE, jednocześnie zajmując pierwsze wśród polskich szachistek.

Re: Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 lat

<50e677f7431134e618fe7ed6fc598f96@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84087&group=soc.culture.polish#84087

Date: Mon, 15 Apr 2024 00:26:28 +0000
Subject: Re: Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 l
at
From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: darius - Mon, 15 Apr 2024 00:26 UTC

Gra w szachy to nieruchowośc i siedzenie miesiącami, latami przy stoliku
i dlatego gra w szachy zdrowa nigdy nie była,
\bo gracze tkwią w bezruchu

Zatem nie jest to sport,
bo sport to ruch i zdrowie

RIP

Re: Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 lat

<uvjao0$9v3o$2@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84100&group=soc.culture.polish#84100

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Polska arcymistrzyni szachowa nie
żyje. Miała 45 lat
Date: Mon, 15 Apr 2024 13:40:16 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 15 Apr 2024 13:40 UTC

On Mon, 15 Apr 2024 00:26:28 +0000, darius wrote:

> Gra w szachy to nieruchowośc i siedzenie miesiącami, latami przy stoliku
> i dlatego gra w szachy zdrowa nigdy nie była,
> [...]

kiedykolwiek mowisz o grze w szachy okazujesz swoja glupote

FIDE currently has one official time control for major events: 90 minutes
for the first 40 moves followed by 30 minutes for the rest of the game
with an addition of 30 seconds per move starting from move one.

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

Re: Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 lat

<c2ffa9fb58a68f1473586e1f7fc401bf@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84106&group=soc.culture.polish#84106

Date: Mon, 15 Apr 2024 16:59:53 +0000
at
From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: darius - Mon, 15 Apr 2024 16:59 UTC

No i co z tego że FIDE ma time control, gdy zaodowi szachiści spędzaja dziennie 8 godzin i więcej przy szachownicy, gdy chcą awansować w rankingu i zdobywać nagrody.

Rozegrałem prawie 3000 partii szachowych na chess.com

w większości 10 minutowych

ale to nie znaczy, że grałem 3000 x 10 minut, czyli 500 godzin

bo przeciwnicy często się poddaja juz po 1-2 minutach, gdy wykonali niewłaściwy ruch, albo ich sytuacja jest beznadziejna

3 minuty są dla mnie za szybkie
a 10 minut jest ok, mam czas na picie herbaty i myślenie o migdałach.

Ale było nie było, gra w szachy to siedzenie w bezruchu i skurcz mięśnia sercowego, niedotlenienie, upośledzone krążenie i ukrwienie kości udowych, a tam znajduje się ludzka fabryka układu odpornościowego, w szpiku kostnym
i miliony cierpią na problemy z krążeniem, na upośledzenie stawu kolanowego, biodrowego, skoliozy

Zatem lepiej spacerować niż grac w szachy

Re: Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 lat

<uvjtoo$ejrb$2@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84117&group=soc.culture.polish#84117

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
żyje. Miała 45 lat
Date: Mon, 15 Apr 2024 19:04:56 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 15 Apr 2024 19:04 UTC

On Mon, 15 Apr 2024 16:59:53 +0000, darius wrote:

> [...]
> a tam znajduje się ludzka fabryka układu odpornościowego, w szpiku
> kostnym i miliony cierpią na problemy z krążeniem, na upośledzenie stawu

tobie padlo na mozgownice, niedorozwinieta od urodzenia

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

Re: Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 lat

<98715a010a343829951041a0f67e6abe@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84119&group=soc.culture.polish#84119

Date: Mon, 15 Apr 2024 19:23:25 +0000
at
From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: darius - Mon, 15 Apr 2024 19:23 UTC

Nie zwlekaj.
Zapisz się na przeszczep mózgu od świni.
Rozmiar się zgadza

Re: Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 lat

<uvjup9$eskr$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84120&group=soc.culture.polish#84120

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
żyje. Miała 45 lat
Date: Mon, 15 Apr 2024 19:22:17 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 15 Apr 2024 19:22 UTC

> [...]

> rankingu i zdobywać nagrody.
>
> Rozegrałem prawie 3000 partii szachowych na chess.com

podaj swoja ksywke niech cie sprawdze

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

Re: Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 lat

<uvk2d8$fngu$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84123&group=soc.culture.polish#84123

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
żyje. Miała 45 lat
Date: Mon, 15 Apr 2024 20:24:08 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 15 Apr 2024 20:24 UTC

On Mon, 15 Apr 2024 19:23:25 +0000, darius wrote:

> Nie zwlekaj.
> Zapisz się na przeszczep mózgu od świni.
> Rozmiar się zgadza

niee zwleekam ale ty sie spozniasz

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

Re: Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 lat

<03a85dd5fbf133c4f98017ac167de8eb@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84125&group=soc.culture.polish#84125

Date: Mon, 15 Apr 2024 21:27:02 +0000
at
From: rodiong...@github.com (RodionGork)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RodionGork - Mon, 15 Apr 2024 21:27 UTC

> bo sport to ruch i zdrowie

nie myleś wychowania fizycznego ze sportem? sport wysokich osiągnięć jest pierwszym wrogiem zdrowia.

--
to email me substitute github with gmail please

interests / soc.culture.polish / Polska arcymistrzyni szachowa nie żyje. Miała 45 lat

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor