Date: Sun, 14 Apr 2024 20:34:07 +0000
Subject: Jak zarobić na rozkładanych domach kontenero
wych
From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: darius - Sun, 14 Apr 2024 20:34 UTC

https://twitter.com/i/status/1779255805189169185

Re: Jak zarobić na rozkładanych domach kontenerowych

<uvhou8$3sonp$2@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84084&group=soc.culture.polish#84084

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Jak zarobić_na_rozkładanych domach
kontenerowych
Date: Sun, 14 Apr 2024 23:30:16 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 14 Apr 2024 23:30 UTC

On Sun, 14 Apr 2024 20:34:07 +0000, darius wrote:

> https://twitter.com/i/status/1779255805189169185

fake

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

Re: Jak zarobić na rozkładanych domach kontenerowych

<88adfc600045255691e69d4a81a4fd3f@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84086&group=soc.culture.polish#84086

Date: Mon, 15 Apr 2024 00:23:50 +0000
Subject: Re: Jak zarobić na rozkładanych domach konten
erowych
From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: darius - Mon, 15 Apr 2024 00:23 UTC

Gdzie tu jaki fake ?

Światowy rynek zbytu na rozkładane domy kontenerowe to nawet 100 milionów rocznie

I wiadomo, że tam gdzie ciepło, czyli domki rekreacyjne, letniskowe.

Kasa to nie problem, bo banki sprzedadzą buliony na 2-5%, byle się biznes kręcił.

Ale cały pomysł to przyjeżdża taki domek na przyczepie i zostaje rozłożony i gotowy do zamieszkania w 1 tydzień.

Gdyby był to gotowy barak to by zajmował dużo miejsca na drodze i byłby to transport specjalny, czyli realny na odległośc 10 kilometrów a nie 1000 kilometrów na przyczepie za osobówką.

A teraz produkcja tych składanych domków.

Wiadomo, że najlepszą lokalizacją są Chiny bo tam fabrykę postawią w 1 miesiąc
i będą produkowwać te domy dzień i noc, ładować do kontenerów i rozwozić kontenerowcami na cały świat,
jak dzisiaj miliony elektryków

Czyli główna inowacja to rozkładanie tych domków na miejscu

Ja i Elon Musk ich popieramy i wierzymy, że się uda.

Elon nazał te domki

Tesla Homes

a ja mu dodałem

Tesla Smart Homes

i mu się spodobało

Były w Polsce od lat baraki budowlane, baraki robocze, baraki biurowe, baraki , pawilony handlowe , drewniane, stalowe

Ale nigdy nie były składane, czyli ich transport na miejsce lokalizacji, zawsze był skomplikowany z uwagi na ciężar i gabaryty

Ja mam do tych domków opracować ogrzewanie oparte na pompach ciepła Peltiera, bo są wydajne i nie hałasują, nie wibruja, nie generują infradźwięków szkodliwych dla zdrowia, bo nie zawierają sprężarki.

Elon ma nosa do interesów i jak coś promuje to pewnie znów mu się powiedzie, bo ludzie chcą mieszkac w nowych domkach, od razu, a nie remontować starych 2 lata,
bo brak pracowników remontowych i koszty wysokie, trzeba materiały zwozić, mieć maszyny, dźwigi

A tutaj dzwonisz, płacisz i przyjeżdża gotowiec na przyczepie i za tydzień mieszkasz w nowym domku, wyposażonym we szystkie sprzęty i umeblowanym.

Zaeaz się pojawią na Aliexpresie, Temu , Scheinie ,
z bezpłatną dostawą w ciągu 1 miesiąca.

Re: Jak zarobić na rozkładanych domach kontenerowych

<uvj9nd$9v3o$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84098&group=soc.culture.polish#84098

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
kontenerowych
Date: Mon, 15 Apr 2024 13:22:53 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 15 Apr 2024 13:22 UTC

On Mon, 15 Apr 2024 00:23:50 +0000, darius wrote:

> [...]
> umeblowanym.
>
> Zaeaz się pojawią na Aliexpresie, Temu , Scheinie ,

caly twiter/X to fake

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

interests / soc.culture.polish / Re: Jak zarobić na rozkładanych domach kontenerowych

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor