Rocksolid Light

We want to create puppets that pull their own strings. -- Ann Marion

interests / soc.culture.polish / Pana Szewko belkot na dzien nastepny

SubjectAuthor
* Pana Szewko belkot na dzien nastepnyRussetBulba
`* Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepnybrat_olin
 `* Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepnyRussetBulba
  `* Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepnybrat_olin
   +- Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepnyZexon🇵🇱
   `* Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepnyRussetBulba
    +- Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepnyRussetBulba
    `* Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepnyNostradamus
     `- Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepnyRussetBulba

1
Pana Szewko belkot na dzien nastepny

<56bdb322eb0dcefb6342a07e489c263b@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84099&group=soc.culture.polish#84099

Date: Mon, 15 Apr 2024 13:27:01 +0000
Subject: Pana Szewko belkot na dzien nastepny
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Mon, 15 Apr 2024 13:27 UTC

Jakkolwiek pewne rzeczy zaczyna postrzegac inaczej. Pod tymi recznikami na glowie chyba nie mysli sie jednak najlepiej?

https://youtu.be/7WyWGbU52Gs?si=PWVLGjCpcRXO3OJo

Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepny

<7452bc225700f431ba6c150f0502a013@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84101&group=soc.culture.polish#84101

Date: Mon, 15 Apr 2024 13:59:09 +0000
Subject: Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepny
From: brato...@bratolinhome.com (brat_olin)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: brat_olin - Mon, 15 Apr 2024 13:59 UTC

RussetBulba wrote:

> Jakkolwiek pewne rzeczy zaczyna postrzegac inaczej.
> Pod tymi recznikami na glowie chyba nie mysli sie jednak najlepiej?
> https://youtu.be/7WyWGbU52Gs?si=PWVLGjCpcRXO3OJo

Ale o co chodzi?

Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepny

<5d9413d63dc2237a9e440275eff86ab8@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84104&group=soc.culture.polish#84104

Date: Mon, 15 Apr 2024 14:44:49 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Mon, 15 Apr 2024 14:44 UTC

O gre Iranu na Bliskim Wschodzie i co przez ten atak na Izrael chcial on osiagnac. Szewko stwierdzil, i slusznie, iz Iran od ciagnal uwage od losu Palestynczykow i zmienil kierunek uwagi spolecznej. Udowodnil, iz zagrozenie dla Izraela jest realne o ile jest atomowe i z tym problemem Izrael musi cis zrobic, przy tym jest to syruacja albo Izrael, albo Iran i teraz jest czas i nie ma innej drogi. Poprzez wsparcie dla Hamasu Iran tez sprowokowal October 7, 2023 atak na Izrael z popelnieniem masowych zbrodni, za tym poszedl krwawy i niszczacy Gaze odwet izraelski bez reakcji panstw arabskich, ktory jeszcze nie zostal zakonczony. Rezultatem bedzie stworzenie strefy niezamieszkalej i wpedzenie setek tysiecy Palestynczykow na tereny sasiednich panstw arabskich, co bedzie dzialalo jako czynnik destabilizujacy. A wiiec co osiagneli Palestynczycy z Gazy? Nic poza zniszczeniem i beda sie czuli jako uzyci w tej bezlitosnej grze przez Iran. A sam Iran lrzedstawil sie jako manipulator kosztem mas arabskich i smiertelnym zagrozeniem dla IIzraela.

No ale sama narracja paba Szewki byla kompletnym belkotem. Nie wysluchalem do konca. Latwo osiGalny w moim rejonie z tym magicznym algorytm prowokujacym Izraelem czy tez bez.

Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepny

<14c7d708dbe043e0c2db410ffa1de144@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84113&group=soc.culture.polish#84113

Date: Mon, 15 Apr 2024 17:48:51 +0000
From: brato...@bratolinhome.com (brat_olin)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: brat_olin - Mon, 15 Apr 2024 17:48 UTC

RussetBulba wrote:

> [...]
> No ale sama narracja paba Szewki byla kompletnym belkotem. Nie wysluchalem do konca. Latwo osiGalny w moim rejonie z tym magicznym algorytm prowokujacym Izraelem czy tez bez.

A ja z kolei czytalem, ze nalot na Izrael byl uzgodniony
z Turcja (sasiad Iranu), tak wiec USA wiedzialo o nim
prawie z peirwszej reki. Czytalem tez, ze 90% zestrzelonych
dronow bylo przez US Army, a nie Izraelczykow. Bibi ma zgryza,
taka mam koncepcje.

Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepny

<uvk0aq$f8bc$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84122&group=soc.culture.polish#84122

From: Zex...@hotmail.com (Zexon🇵🇱)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 15 Apr 2024 13:48:41 -0600
 by: Zexon🇵🇱 - Mon, 15 Apr 2024 19:48 UTC

On 4/15/2024 11:48, brat_olin wrote:

> [...]
> prawie z peirwszej reki. Czytalem tez, ze 90% zestrzelonych
> dronow bylo przez US Army, a nie Izraelczykow. Bibi ma zgryza,
Ta żelazna mycka raczej bardzo dziurawa
?

Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepny

<fe17ff2101f6316f7092a465356ff4e6@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84135&group=soc.culture.polish#84135

Date: Tue, 16 Apr 2024 11:36:37 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Tue, 16 Apr 2024 11:36 UTC

Ma nie od dzisiaj i trzyma sie wladzy lawirujac wojnami. Izrael musi zniszczyc iranskie nuklearne intalacje wojskowe a USA musi dalej potem chronic Izrael przed konsekwencjami. Biden sie waha a nawet jest przeciwnym lecz Trump nie bedzie sie wahal ze wsparciem Izraela w tym wzgledzie.

Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepny

<11ad3ebe0543d5674e1ab221a8477e0b@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84137&group=soc.culture.polish#84137

Date: Tue, 16 Apr 2024 14:13:54 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Tue, 16 Apr 2024 14:13 UTC

Tak wiec chyba tylko kwestia czasu i okolicznosci kiedy rabna a ajatollah bedzie swiecil noca :-). A potem beda jeszcze ciekawsze czasy.

Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepny

<uvmajp$1pnrd$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84143&group=soc.culture.polish#84143

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 16 Apr 2024 18:56:26 +0200
 by: Nostradamus - Tue, 16 Apr 2024 16:56 UTC

W dniu 16.04.2024 o 13:36, RussetBulba pisze:
> Ma nie od dzisiaj i trzyma sie wladzy lawirujac wojnami. Izrael musi
> zniszczyc iranskie nuklearne intalacje wojskowe

Zesra się na rzadko. Iran na razie dał ostrzeżenie, gdyby nie USA, Wlk.
Brytania i Francja, gdyby te kraje opuściły Bliski Wschód, Izrael by
został przez Arabów zepchnięty do morza.

Re: Pana Szewko belkot na dzien nastepny

<d86de08753e2639ad02f11e8e5f1c771@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84157&group=soc.culture.polish#84157

Date: Tue, 16 Apr 2024 21:11:26 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Tue, 16 Apr 2024 21:11 UTC

Nie musialby. Bylby tylko w wiekszej desperacji i bylby duzo bardziej niebezpiecznym. Zydzi nie wroca juz wiecej do bycia na lasce innych jak przed wojna. Mozna nie lubiec ale zawsze trzeba starac sie zrozumiec. Jak juz wczesniej pisalem, przecietny Polak ma slabe zdolnosci empatyczne, tj zrozumienie racji drugiego. Jak kogos nie lubi, to mu jego stan emocjonalny przeslania logiczne rozumowanie. Wiele nacji tak emocjonalnie postepuje. Ale i stad ta nasza duma iz jakoby nie jestesmy wyrachowani, jak np Anglosasi czy Skandynawowie. Jest to przyjemna cecha ludzka ale tez naiwnie glupia.

interests / soc.culture.polish / Pana Szewko belkot na dzien nastepny

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor