Rocksolid Light

Better to light one candle than to curse the darkness. -- motto of the Christopher Society

interests / soc.culture.polish / Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

SubjectAuthor
* Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności?Nostradamus
`* Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [NostradamuA. Filip
 `* Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [NostradamuRussetBulba
> [...]
  |   `- Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [NostradamuRussetBulba
  `* Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [NostradamuNostradamus
[...]

1
Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności?

<uvg44m$14ahe$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84038&group=soc.culture.polish#84038

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Czy_ktoś_przypomni,_jaki_był_odzew_międz
ynarodowej_społeczności?
Date: Sun, 14 Apr 2024 10:29:09 +0200
 by: Nostradamus - Sun, 14 Apr 2024 08:29 UTC

Odwet Iranu

Izrael został 1 kwietnia oskarżony przez Iran o przeprowadzenie ataku na
konsulat tego państwa w Damaszku. W ataku w syryjskiej stolicy zginęli
ważni irańscy oficjele. Izrael oficjalnie nie przyznał się do ataku, ale
też i nie zaprzeczył. Władze Iranu, łącznie z najwyższym przywódcą
duchowo-politycznym ajatollahem Alim Chameneim, publicznie zapowiedziały
odwet.

https://wiadomosci.wp.pl/iran-oficjalnie-potwierdza-rozpoczelismy-operacje-7016618426932128a

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<anfi+wjjjbfv7af-o4e0@wp.eu>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84040&group=soc.culture.polish#84040

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Czy ktoś przypomni, jaki był
Date: Sun, 14 Apr 2024 11:13:02 +0200
sha1:lj74mYCDTk51kbB2TyEj1+4jk0o=
 by: A. Filip - Sun, 14 Apr 2024 09:13 UTC

Nostradamus <nostradamus@gmail.com> pisze:
> [...]
> ataku, ale też i nie zaprzeczył. Władze Iranu, łącznie z najwyższym
> przywódcą duchowo-politycznym ajatollahem Alim Chameneim, publicznie

<ironia> Przecież Izrael Niepokalanie Poczęty nie dokonał tej operacji
(dowodnie) a nie zaprzeczył tylko dlatego żeby nie być (potem) zmuszony do
kłamania przez zaprzeczenie w kwestii podobnych "zdarzeń". </ironia>

Czyż USA nie ustanowiło Afganistanem jeszcze jednego precedensu legalnej
reakcji na atak terrorystyczny powiązany z innym państwem?

--
A. Filip
| Rozlanej wody nie zbierzesz z powrotem. (Przysłowie suahili)

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<2d5b8d528b48cd227fc9569cf34815a0@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84041&group=soc.culture.polish#84041

From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międz
Date: Sun, 14 Apr 2024 10:30:35 +0000
 by: RussetBulba - Sun, 14 Apr 2024 10:30 UTC

Coz, poprzez bezposredni atak na Izrael, tj oczywisty akt wojny, Iran dostarczyl Izraelowi i USA argumentow do ataku na swoje intalacje nuklearne. Zapewne teraz to kwestia tylko niezbyt dlugiego czasu.

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<anfi+blrj6gvnbf-o4e0@wp.eu>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84051&group=soc.culture.polish#84051

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 14 Apr 2024 16:20:11 +0200
sha1:74VLQVjZxBfcIfC7dr/JW3TBlHc=
 by: A. Filip - Sun, 14 Apr 2024 14:20 UTC

cyrylmetody2014@gmail.com (RussetBulba) pisze:
> Coz, poprzez bezposredni atak na Izrael, tj oczywisty akt wojny, Iran
> dostarczyl Izraelowi i USA argumentow do ataku na swoje intalacje
> nuklearne. Zapewne teraz to kwestia tylko niezbyt dlugiego czasu.

USA & Izrael już przekalkulowały jak Iran na to odpowie?
Do nakręcania spirali eskalacji trzeba dwojga.
<cynizm> Jestem gotów obstawiać że Biden jeśli przegra wybory to Iran
zaatakuje "za pięć dwunasta". </cynizm>

Co te drony konkretnie zniszczyły w Izraelu? Czy to był bardziej
pokaz/przekaz co Iran będzie mógł jak się go naprawdę wkurzy?
Czy może było to praktyczne sprawdzenie ile trzeba będzie wysłać żeby
przeciążyć obronę przeciwlotniczą Izraela?
Dla zniszczenia to jest to co powinno determinować (słowną) reakcje Polski.

Dać USA dość solidnego kopa w jaja jest względnie łatwo (patrz 9/11)
*jak ma się w dupie konsekwencje* . W przypadku Izraela jest niby
inaczej? Opłaca się sprawiać *bez dobrego powodu* by Iran miał w dupie
konsekwencje i wpadł w tryb "zastaw się a postaw się"?

--
A. Filip
| Apetyt przychodzi, gdy się je. (Przysłowie szwedzkie)

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<4e04b8e5452e7237f3195778d03da08c@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84052&group=soc.culture.polish#84052

Date: Sun, 14 Apr 2024 15:49:52 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Sun, 14 Apr 2024 15:49 UTC

Jest raczej oczywistym, iz szlo i idzie o storpedoeanie wszelkiej mozliwej odwilzy arabsko (sunnicko) - izraelskiej w rejonie, ktora zagrazala iranskiej pozycji i wizji swojej misji. A i tez odwracanie uwagi od sytuacji wewnetrznej.i legitimizowaniu wladzy. Wojna niszczy panstwa mniej niz pokoj lecz scala spoleczenstwa. Nieszczesnych Palestynczykow ma w sumie kazdy tam, hdzie swiatlo nie dochodzi, co jest absolutnie widoczne. Ale sa wygodnym politycznie narzedziem dla panstw regionu. Teraz argumentem dla Izraela bedzie iz jest on zbyt maly terytorialnie a wielkosc jest warunkiem przetrwania. A wiec przyspieszona aneksja.

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<uvgvo5$3neke$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84053&group=soc.culture.polish#84053

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Czy ktoś_przypomni,_jaki_był odzew
Date: Sun, 14 Apr 2024 16:20:21 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 14 Apr 2024 16:20 UTC

On Sun, 14 Apr 2024 15:49:52 +0000, RussetBulba wrote:

> [...]
> regionu. Teraz argumentem dla Izraela bedzie iz jest on zbyt maly
> terytorialnie a wielkosc jest warunkiem przetrwania. A wiec

w ten sposob terytorium rosnie i wladza zydow na swiatem

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<df2c562813728d61a4f7711283e53ffe@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84055&group=soc.culture.polish#84055

Date: Sun, 14 Apr 2024 16:48:19 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Sun, 14 Apr 2024 16:48 UTC

Jest to chwiejna wladza glownie w sferze kontroli narracji oraz sumien. Oba fillary dosyc mocna podciete.

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<3455f81735b278cb8592112674ccdd09@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84056&group=soc.culture.polish#84056

Date: Sun, 14 Apr 2024 16:52:23 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Sun, 14 Apr 2024 16:52 UTC

Ostatnie wydarzenia demonstruja uzaleznienie Izraela od USA. A wiec coraz trudniej ogonowi machac psem.

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<uvh4dr$1663m$4@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84060&group=soc.culture.polish#84060

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Czy_ktoś_przypomni,_jaki_był_odzew_mi
Date: Sun, 14 Apr 2024 19:40:11 +0200
 by: Nostradamus - Sun, 14 Apr 2024 17:40 UTC

W dniu 14.04.2024 o 12:30, RussetBulba pisze:
> Coz, poprzez bezposredni atak na Izrael, tj oczywisty akt wojny, Iran
> dostarczyl Izraelowi i USA argumentow do ataku na swoje intalacje
> nuklearne. Zapewne teraz to kwestia tylko niezbyt dlugiego czasu.

Atak Teheranu to zapowiadany odwet za zbombardowanie w ubiegłym tygodniu
przez Izrael irańskiego konsulatu w Damaszku w Syrii. Zginęło w nim
siedmiu członków irańskiego Korpusu Strażników Rewolucji Islamskiej, w
tym dwóch generałów odpowiadających za zagraniczne działania militarne
Iranu.

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<anfi+uck41nai3f-o4e0@wp.eu>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84065&group=soc.culture.polish#84065

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 14 Apr 2024 21:03:57 +0200
sha1:VGco5zPPtV5+JlRV7Q/s2Kou0Gc=
 by: A. Filip - Sun, 14 Apr 2024 19:03 UTC

> [...]
> w nim siedmiu członków irańskiego Korpusu Strażników Rewolucji
> Islamskiej, w tym dwóch generałów odpowiadających za zagraniczne

<bajki-dla-dorosłych> Izrael zbombardowanie swojego konsulatu z dwoma
generałami zostawiłby bez odpowiedzi. </bajki-dla-dorosłych>

Wzajemności zasada najświętszą jest.

--
A. Filip
| Leniwi ożywiają się wieczorem, a najbardziej leniwi w sobotę.
| (Przysłowie fińskie)

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<uvhc6u$16kot$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84068&group=soc.culture.polish#84068

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 14 Apr 2024 21:53:02 +0200
 by: Nostradamus - Sun, 14 Apr 2024 19:53 UTC

W dniu 14.04.2024 o 21:03, A. Filip pisze:

> <bajki-dla-dorosłych> Izrael zbombardowanie swojego konsulatu z dwoma
> generałami zostawiłby bez odpowiedzi. </bajki-dla-dorosłych>
>
> Wzajemności zasada najświętszą jest.

Czy ktoś pamięta, ilu to już irańskich naukowców zostało jawnie
zamordowanych przez Izraelczyków?

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<86b7bd6c24feaa2320027ef11a70bb35@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84078&group=soc.culture.polish#84078

Date: Sun, 14 Apr 2024 21:29:42 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Sun, 14 Apr 2024 21:29 UTC

Znam kilku iranskich naukowcow w mojej branzy. Nikt nie zostal przez nikogo zamordowanym.

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<uvhorg$3sonp$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84083&group=soc.culture.polish#84083

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 14 Apr 2024 23:28:48 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 14 Apr 2024 23:28 UTC

On Sun, 14 Apr 2024 21:29:42 +0000, RussetBulba wrote:

> Znam kilku iranskich naukowcow w mojej branzy. Nikt nie zostal przez
> nikogo zamordowanym.

a gdzie mieszkaja i dla kogo pracuja?

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<adf7be6e46be1938701b00191b00e738@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84088&group=soc.culture.polish#84088

Date: Mon, 15 Apr 2024 00:43:46 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Mon, 15 Apr 2024 00:43 UTC

Tu i tam, jezdza lecz nie majstruja przy broni nuklearnej.

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<uviod8$1e2g6$2@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84091&group=soc.culture.polish#84091

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 15 Apr 2024 10:27:21 +0200
 by: Nostradamus - Mon, 15 Apr 2024 08:27 UTC

W dniu 15.04.2024 o 02:43, RussetBulba pisze:
> Tu i tam, jezdza lecz nie majstruja przy broni nuklearnej.

A czy ktoś kiedyś zamordował izraelskich naukowców, którzy majstrują
przy broni nuklearnej?

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<c545cc63395d2c44e73587bc0ecfb469@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84097&group=soc.culture.polish#84097

Date: Mon, 15 Apr 2024 12:41:29 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Mon, 15 Apr 2024 12:41 UTC

Bo nikt nie wie kim sa. Islamskie zamachy terrorystyczne maja swoja bardzo dluga i udokumentowana historie i doskonale wiadomo, kto za nimi stal, jakie polityczne i religijne teorie je uzasadniaja i popieraja jak i jakie sily panstwowe. No i jekie to wolnosci w krajach islamskich panuja.

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<anfi+i7nu2horlf-o4f1@wp.eu>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84102&group=soc.culture.polish#84102

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 15 Apr 2024 15:55:19 +0200
sha1:1F0hMQekDa1A7/8AsX1igKGFyf4=
 by: A. Filip - Mon, 15 Apr 2024 13:55 UTC

> [...]
> nimi stal, jakie polityczne i religijne teorie je uzasadniaja i
> popieraja jak i jakie sily panstwowe. No i jekie to wolnosci w krajach

Islamski współczesny terroryzm w takiej _skali_ nie źródła (także) w tym
że jak lokalny zamordyzm wspiera USA (był Iran, jest Królestwo Saudów i
Egipt) to "wolność i demokracja" nie jest opcją na walkę z nim?
Co do kurwy nędzy zrobiło USA (Obamy (D)) jak Sisi w Egipcie zabijał
pokojowych demonstrantów setkami? USA nie postawiło na Islamski
fundamentalizm w walce w sowietami/ruskimi w Afganistanie bo był
najbardziej "bojowy"? Był bojowy, jest bojowy, będzie bojowy a ruskich
w Afganistanie już nie ma.

Jak się nie chce powiedzieć "krótkowzroczni idioci z USA" to można
powiedzieć "niezamierzone konsekwencje" ale do kurwy nędzy "ryzyka"
obecnej polityki USA już można łatwo przewidzieć a to co ty nawijasz
w za dużej części wygląda dla mnie jak "blame the victim".

--
A. Filip
| Ma coś z rycerza - zakuty łeb. (Przysłowie polskie)

Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

<uvjnqi$1g04t$2@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84110&group=soc.culture.polish#84110

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 15 Apr 2024 19:23:30 +0200
 by: Nostradamus - Mon, 15 Apr 2024 17:23 UTC

W dniu 15.04.2024 o 14:41, RussetBulba pisze:
> Bo nikt nie wie kim sa. Islamskie zamachy terrorystyczne maja swoja
> bardzo dluga i udokumentowana historie

Z tego co powszechnie wiadomo, te żydowskie też.

interests / soc.culture.polish / Re: Czy ktoś przypomni, jaki był odzew międzynarodowej społeczności? [Nostradamus "pyta jak Lepper"]

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor