Rocksolid Light

I am what you will be; I was what you are.

interests / soc.culture.polish / Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

SubjectAuthor
* Ruskie onuce vs. podżegacze wojenniNostradamus
`* Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenniRussetBulba
 +- Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenniRussetBulba
 +* Re: Ruskie onuce vs. hamerykańskie dupowlizyA. Filip
> [...]
 |  `* Re: Ruskie onuce vs. hamerykańskie dupowlizyRussetBulba
 |   `- Re: Ruskie onuce vs. hamerykańskie dupowlizyNostradamus
 `* Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenniNostradamus
  `* Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenniRussetBulba
   `* Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenniNostradamus
    `* Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenniRussetBulba
     `* Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenniNostradamus
      `* Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenniA. Filip

Pages:12
Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<uvqu3n$2c283$2@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84214&group=soc.culture.polish#84214

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Ruskie_onuce_vs._podżegacze_wojenni
Date: Thu, 18 Apr 2024 12:53:43 +0200
 by: Nostradamus - Thu, 18 Apr 2024 10:53 UTC

Dzisiaj być nazywanym ruską onucą brzmi dumnie. Ruskie onuce to
pacyfiści, a podżegacze wojenni doprowadzą do wojny w Polsce.
Kilka komentarzy spod jednego z artykułów na tech.wp.pl:

Anonim
niezalogowany
12 godzin temu
Nie pisał redaktor P. Kapusta więc można dodać komentarz.

Anonim
niezalogowany
14 godzin temu
Uwaga! "wolne media" do eurowyborów nie będą pisały kontrowersyjnie o
"zielonym ładzie". Pamiętajcie, że obywatelom Polski grozi ta największa
grabież wszechczasów

Anonim
niezalogowany
16 godzin temu
Wierzę w mądrość Putina...bardziej niż naszym podżegaczom
wojennym...typu Sikorski Hołownia i paru innych deptaków... dopóki...nie
wkurza Putina nic nam nie grozi 🇵🇱🇵🇱🇵🇱👍👍

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<5be883e8b2d1101d64d81c00a3492a97@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84215&group=soc.culture.polish#84215

Date: Thu, 18 Apr 2024 12:50:13 +0000
Subject: Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Thu, 18 Apr 2024 12:50 UTC

Nie bardzo. Bycie ruska onuca to bycie apologeta imperialnej Rosji, a wiec systemu opartego na dyktacie jednostki, z fikcyjna demokracja, arbitralnym stosowaniem prawa i ulilowaniem narzucania swojej woli i modelu innym. A wiec uleganie Risji i jej barbarzynskiemu modelowi cywilizacyjnemu. Bycie pacyfista, to preferencje pokojowego rozwiazywania konflikktow bez sily militarnej. W oparciu o uzgodniony i praktykowany system wspolneych wartosci. Z uwagi na imperialnosc Rosji z jej jedynowladztwem, gdzie zasady moralne sa zmienne i dyktowane nastrojami i stanem umyslu jedynego suwerena, tj wladcy, mozliwosc takich stosunkow nie moze zaistniec.

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<fbe8c01406630839f7eeacc16d1fc28b@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84217&group=soc.culture.polish#84217

Date: Thu, 18 Apr 2024 13:28:39 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Thu, 18 Apr 2024 13:28 UTC

Nie ma spoleczenstwa wolnego od problemow psychicznych. Te moga dotyczyc wszystkich z powodu modelu spoleczgo lub czesciowo z uwagi na specyfiki rodzinne. Generalnie z uwagi na system utrwalony przez wieki Rosjan cechuje zespol psychiczny zwany ACA po angielsku, czy tez DDA w Polsce. Ci ludzie nie musza byc uzaleznieniod narkotykow czy alkoholu lecz ich psychika jest i tak uszkodzona warunkami ich zycia spolecznego czy rodzinnego, co latwo ustalic po powszechnych syndromach psychicznych.

Re: Ruskie onuce vs. hamerykańskie dupowlizy

<anfi+4wx7ocoajf-o4i4@wp.eu>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84218&group=soc.culture.polish#84218

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Ruskie onuce vs. hamerykańskie dupowlizy
Date: Thu, 18 Apr 2024 15:29:45 +0200
sha1:ZSVm9tdJie6KV/qmb2Fg4ehQR2A=
 by: A. Filip - Thu, 18 Apr 2024 13:29 UTC

cyrylmetody2014@gmail.com (RussetBulba) pisze:
> [...]
> dyktowane nastrojami i stanem umyslu jedynego suwerena, tj wladcy,
> mozliwosc takich stosunkow nie moze zaistniec.

Jak "ruska onuca" opisze "hamerykańskiego dupowliza"?
Do kurwy nędzy jaki model cywilizacyjny sprzedawało USA w Szachistanie
Iranu, sprzedaje w królestwie Saudów, wspiera *zamiast* demokracji
w Egipcie? Demokracja w Egipcie pamiętała USA wspierała poprzedniego
reżimu jak w Iranie.

Czy ty *IDIOTO* musisz aż tak nadgorliwie przeginać pałę (przez
pominięcie porównań) że wzbudzasz odruch wymiotny u sklerozy nie
mających gdy sporawo racji jednak masz?

Mi do wspierania Ukrainy robienie z Rosja "zła wcielonego" nie jest
potrzebne. Rosja ale wypada "średnio źle" w porównaniu z tym nie co USA
prawi w kazaniach łatwowiernym frajerom tylko co robi w praktyce
"gdzieniegdzie" tak że spierdala pokazowo swój bilans dobrego wujka.
Przeciąganie _wieloletniej_ wojny _pozycyjnej_ w Ukrainie leży zapewne w
interesie USA. Polski, UE i Ukrainy "niekoniecznie". Wiec wystękaj
wprost jaka jest twoja alternatywa dla pokoju powiedzmy w 2025?
Ile USA "da" (nie pożyczy) Ukrainie na ofensywę do granicy?

Ja jako cynik realista w swoim scenariuszu bazowym nie widzę tego że
Ukraina dostanie na ofensywę do granicy. Widzę że w końcu raczej+
zawrze "pokój po koreańsku" (formalnie tylko zawieszenie ognia).
Z kalendarza politycznego wynika że raczej+ nie przed wyborami w USA.
IMHO interesy RP3 i USA w kwestii wojny na Ukrainie są całkiem zbieżne
ale znacząco różne. To że to USA raczej+ wyznaczy kierunek a RP3 się
"dostosuje" nie znaczy że nie powinniśmy wiedzieć w jakim kierunku
chcieć naciskać.

--
A. Filip
| Podróż lubi towarzyszy. (Przysłowie jakuckie)

Re: Ruskie onuce vs. hamerykańskie dupowlizy

<a594983505f4b41d408c2caa3f265d30@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84219&group=soc.culture.polish#84219

Date: Thu, 18 Apr 2024 14:26:01 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Thu, 18 Apr 2024 14:26 UTC

Zastanow sie w jakim zyjesz swiecie i na jakich wzorach zostal tez swiat stworzony i funkcjonuje od dziesiatkow lat. W tym Twoim swiecie, ktorego zdolnosc dostrzegania utraciles zyje ponad miliard ludzi w oparciu o prawo, respektowane prawa ludzkie w tym wlasnosci oraz wolnosci osobistej. Smutne lecz nie udaje sie tego wzorca wprowadzic wszedzie a skoro sie nie udaje, to i nie ma potrzeby, bo tylko szkody. Krajom muzulmanskim najbardziej pasuja teokracje i w oczywisty sposob demokracje zachodnie tam szansy nie maja. Takie po prostu tamte spoleczenstwa maja skrzywienia psychiczne w ktorych religia odgrywa zasadnicza role. I nie uwazam iz na sile i wbrew ich woli winnismy ich z tego leczyc. Ani tez ich hodowac na wlasnym gruncie. No a Rosji najbardziej pasuje system postalkoholicznej osoby doroslej z jej uzaleznieniami od wladzy i, fobiami, frustracjami, co widac golym okiem.

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<uvrcqt$2d2o3$3@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84222&group=soc.culture.polish#84222

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 18 Apr 2024 17:05:01 +0200
 by: Nostradamus - Thu, 18 Apr 2024 15:05 UTC

W dniu 18.04.2024 o 14:50, RussetBulba pisze:
> Nie bardzo. Bycie ruska onuca to bycie apologeta imperialnej Rosji,

Bzdury starego podżegacza wojennego z USA.

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<bdf07419d81e42c055ed282032bca823@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84225&group=soc.culture.polish#84225

Date: Thu, 18 Apr 2024 16:27:39 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Thu, 18 Apr 2024 16:27 UTC

Gdzie podzegam do wojny? Zachecam i uzasadniam sens obrony i to zbiorowej. No ale pan boukun uzywa orwellianskiej nowomowy, gdzie obrona jest forma agresji i wyzwania dla bandyty bo utrudnia czy wrecz uniemozliwia jego plany. Tak wiec przy okreslonych sympatiach, ktore tworza kontekst do rozumowania, takie opinie mnie zupelnie nie zaskakuja.

Re: Ruskie onuce vs. hamerykańskie dupowlizy

<a487aec977e6ab29c2aa3acea8724e9d@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84227&group=soc.culture.polish#84227

Date: Thu, 18 Apr 2024 16:41:46 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Thu, 18 Apr 2024 16:41 UTC

Tutal Phillippe masz obraz natury rosyjskiego spoleczenstwa widzianego oczyma chinskiego naukowca. A podobnych profili jest sporo. Wspolny zespol cech ludzi wyroslych w srodowisku o mentalnosvi feudalnej i tendencjach alkoholicznych. A wiec zarowno gwalt jak i fizyczna dominacja. Stad ta sklonnosc do skrajnej zmiany nastrojow i dzikiej spontanicznosci:

chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1057992.pdf

Re: Ruskie onuce vs. hamerykańskie dupowlizy

<ff8de979d1dc6fbcadd0a2d408c77976@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84228&group=soc.culture.polish#84228

From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 18 Apr 2024 16:56:14 +0000
 by: RussetBulba - Thu, 18 Apr 2024 16:56 UTC

No i nie nalezy zapominas slow Jozefa Pilsudskiego, ktore jak widac, sa wciaz aktualne:

"Proszę nadal zachować przyjazne stosunki z Rosjanami, bo czy my chcemy, czy nie chcemy, czy lubimy, czy się brzydzimy, musimy z nimi żyć o miedzę, a to wcale nie jest łatwe ani proste… Tylko uważajcie, ja ich znam dobrze i dawniej, niż wy ich znacie.

Pamiętajcie, że dusza Rosjanina, jeśli nie każdego, to prawie każdego, jest przeżarta duchem nienawiści do każdego wolnego Polaka i do idei wolnej Polski.

Oni są łatwi i zdolni do uczucia nawet wielkiej przyjaźni i będą was kochać szczerze i serdecznie, jak brata, dopóki nie poczują, że w sercu swoim jesteście wolnym człowiekiem i boicie się ich miłości, w której dominującym pierwiastkiem jest żądza opieki nad wami, inaczej mówiąc: władzy.

To jest skaza urodzeniowa ich duszy, dziedziczna i kilkusetletnia, za ich niewolę, za Tatarów, za Iwana, za opryczników, za odwieczne bunty topione we krwi.

Jeśli własna wolność jest nieosiągalna, wolność cudza wzbudza zawiść i odrazę. Jesteśmy od wieków zbyt bolesnym dla nich wzorem, zaprzeczeniem ich własnego losu. Obawiam się ,że dużo czasu upłynie, zanim oni zrozumieją, że nikt i nic, chyba śmierć, odbierze nam prawa do wolności…”

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<uvrkmc$2dh9c$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84230&group=soc.culture.polish#84230

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 18 Apr 2024 19:19:08 +0200
 by: Nostradamus - Thu, 18 Apr 2024 17:19 UTC

W dniu 18.04.2024 o 18:27, RussetBulba pisze:
> [...]
> uniemozliwia jego plany. Tak wiec przy okreslonych sympatiach, ktore
> tworza kontekst do rozumowania, takie opinie mnie zupelnie nie zaskakuja.

Obrona? Przed kim? Szkolenie banderowców w Polsce i wysyłanie na Majdan?
A potem podżeganie całego świata przeciwko Rosji?

<c407c6249d3d3b725a431a1be3c6b9f9@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84235&group=soc.culture.polish#84235

Date: Thu, 18 Apr 2024 20:09:48 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Thu, 18 Apr 2024 20:09 UTC

NATO jest ta zbiorowym systemem obrony. Przetrwalo CCCP i Uklad Warszawski a nawet wchlonelo wiekszosc jego bylych czlonkow. Bylo i jest stabilne. A tutaj jakis ludowy medrzec zaleca nam oprzec sie na dobrym nastroju Putina czy jakiegos alkoholika Miedwiediewa. Pic nie przestaniecie panowie ale moze zmiencie toto na jakies mniej toksyczne trunki :-):

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<uvs07v$2e5b0$2@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84237&group=soc.culture.polish#84237

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 18 Apr 2024 22:36:16 +0200
 by: Nostradamus - Thu, 18 Apr 2024 20:36 UTC

W dniu 18.04.2024 o 22:09, RussetBulba pisze:
> NATO jest ta zbiorowym systemem obrony.

He, he, he, z kim i o czym... Już dawno ta organizacja terrorystyczna
nim nie jest.

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<anfi+29lp5ejiqf-o4i4@wp.eu>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84238&group=soc.culture.polish#84238

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 18 Apr 2024 22:40:07 +0200
sha1:bFv5hV1USu47oQ5PLY8w6PG88XY=
 by: A. Filip - Thu, 18 Apr 2024 20:40 UTC

Nostradamus <nostradamus@gmail.com> pisze:

> He, he, he, z kim i o czym... Już dawno ta organizacja terrorystyczna
> nim nie jest.

<ironia> A nie może być krakowskim targiem "system obrony kupy
terrorystów"? Wtedy obaj macie racje. </ironia>

--
A. Filip
| Błąd leży w pośpiechu. (Przysłowie chińskie)

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<5a92581eb16b169321e5a5d8adaffa1d@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84240&group=soc.culture.polish#84240

Date: Thu, 18 Apr 2024 20:48:07 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Thu, 18 Apr 2024 20:48 UTC

I kogo ta organizacja tak bardzo terroryzuje? Czy spedzaniu snu z powiek opryszkow mozna zwac terroryzowaniem?

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<anfi+7y1ltdm6mf-o4i4@wp.eu>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84244&group=soc.culture.polish#84244

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 19 Apr 2024 00:36:54 +0200
sha1:a9cNyGFSjsEt3LS0yrxJyrtEhrc=
 by: A. Filip - Thu, 18 Apr 2024 22:36 UTC

cyrylmetody2014@gmail.com (RussetBulba) pisze:
> I kogo ta organizacja tak bardzo terroryzuje? Czy spedzaniu snu z
> powiek opryszkow mozna zwac terroryzowaniem?

Mój terrorysta twoim bojownikiem o wolność.

1. NATO pogwałciło suwerenność terytorialną Serbii i oderwało Kosowo.
Uzasadnienie było niby przyzwoite ale świeżutki precedens dla Osetii
Południowej, Abchazji, Naddniestrza i Dwóch Republik Ludowych jest jak w
mordę strzelił. AFAIR Oficjalnie Putin (w swojej wersji) wtargnął
otwarcie na Ukrainę aby powstrzymać Ukraińskie ludobójstwo w dwóch
republikach ludowych.
2. NATO dało odpór czołgom Kadafiego które naruszyły strefę zakazu lotów.
Nie dostali zgodę/podkładkę na jedno a zrobili coś "nieco" innego?
3. NATO w praktyce _okupowało_ Afganistan.
_Krótka_ interwencja po odmowie wydania Osamy miałaby niezłą podkładkę.
[ISAF 13 lat; USA 20 lat).

Wiec przykładów jest "kilka". Jak ktoś nie chce (nie ma interesu)
widzieć NATO jako księcia z bajki to specjalnie się wysilać nie musi.
Wystarczy _trochę_ chcieć. "Nostradamus" chce (ma interes?).

Ja "usprawiedliwienia akcji NATO" nawet w sporej+ części kupuje
dopóki nie wyskoczy jakiś _nadgorliwy_ debil z przekazem w duchu
"bezdyskusyjne" i "nie budzące _żadnych_ wątpliwości".
Do kutwy nędzy jak mi ktoś mi nawija w duchu "nie może budzić żadnych
wątpliwości" to ja (przeważnie) słyszę "śmierdzi pod niebiosa".
Ja jestem fanatycznym wyznawcą religii za do dobre żeby było prawdziwe.
Tyle że polityka to gra z ograniczonym wyborem. W życiu rzadko kiedy
wybiera się miedzy być zdrowym i bogatym czy chorym i biednym.
Samemu siebie oszukiwać głupota podwójna.

--
A. Filip
| Lepszy jest mężczyzna skromny, chełpliwiec nie wart źdźbła słomy.
| (Przysłowie gruzińskie)

Re: Ruskie onuce vs. hamerykańskie dupowlizy

<uvt9mo$2lcu7$5@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84251&group=soc.culture.polish#84251

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 19 Apr 2024 10:23:52 +0200
 by: Nostradamus - Fri, 19 Apr 2024 08:23 UTC

W dniu 18.04.2024 o 18:56, RussetBulba pisze:
> [...]
> ich własnego losu. Obawiam się ,że dużo czasu upłynie, zanim oni
> zrozumieją, że nikt i nic, chyba śmierć, odbierze nam prawa do wolności…”

Zawsze mieliśmy prymitywów za przywódców. Od czasów sanacji Żydzi
sprawują niepodzielnie władzę w Polsce. A Polacy, co widać i słychać
szczególnie dzisiaj, mają kompleksy wobec Rosji. Dmowski to był jedyny
racjonalny mąż stanu w Polsce przedwojennej. Gdyby Dmowski rządził
Polską, nie byłoby wojny być może ani z Niemcami, ani z Rosją, a z Rosją
układalibyśmy się na partnerskich stosunkach i żylibyśmy w
dobrosąsiedzkich stosunkach.

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<8aa615aa3b8d5870ff1354fc0752b2b4@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84252&group=soc.culture.polish#84252

Date: Fri, 19 Apr 2024 10:37:14 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
References: <uvqu3n$2c283$2@paganini.bofh.team> <5be883e8b2d1101d64d81c00a3492a97@www.novabbs.com> <uvrcqt$2d2o3$3@paganini.bofh.team> <bdf07419d81e42c055ed282032bca823@www.novabbs.com> <uvrkmc$2dh9c$1@paganini.bofh.team> <c407c6249d3d3b725a431a1be3c6b9f9@www.novabbs.com> <uvs07v$2e5b0$2@paganini.bofh.team> <anfi+29lp5ejiqf-o4i4@wp.eu> <5a92581eb16b169321e5a5d8adaffa1d@www.novabbs.com> <anfi+7y1ltdm6mf-o4i4@wp.eu>
 by: RussetBulba - Fri, 19 Apr 2024 10:37 UTC

Dosyc rozpaczliwie Filipie starasz sie pociagnac znak rownosci miedzy dzialaniami Rosji i NATO. Sprawa Kosova ciagnie sie co najmniej od kilku dziesiatkow lat. historycznie serbskie zostalo masowo zaludnione w ostatnich stuleciach przez ludnosc albanska i taki tez byl stan, kiedy ostatecznie oderwalo sie od Serbii, gdzie i tak bylo autonomiczna republika i oglosilo niepodleglosc w 2008 roku, a wiec od niemal 10 lat po militarnej akcji NATO, ktorego celem nie bylo oderwanie Kosova lecz zaprzestanie przez Serbow ludobojstwa na Albanczykach. Groby sa swiadectwem. A po akcji NATO w Kosovie dzialal UN. Afganistan mial miejsce li tylko z uwagi na 9/11 jak i udzielanie przez Afganistan bazy i schronienia Osamie przez Taliban. Nie byloby interwencji wAfganistanie, gdyby Taliban wydal Osame. Afganistan nie poniosl strat terytorialnych w wyniku interwencji NATO jak Ukraina, gdzie wojna przeciw niej jest zaborcza i chyba co do tego nie ma zadnych watpliwosci po aneksjach terytorialnych a Ty je wciaz masz?

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<uvtkd5$2m519$2@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84254&group=soc.culture.polish#84254

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 19 Apr 2024 13:26:29 +0200
<uvs07v$2e5b0$2@paganini.bofh.team> <anfi+29lp5ejiqf-o4i4@wp.eu>
<5a92581eb16b169321e5a5d8adaffa1d@www.novabbs.com>
<anfi+7y1ltdm6mf-o4i4@wp.eu>
<8aa615aa3b8d5870ff1354fc0752b2b4@www.novabbs.com>
 by: Nostradamus - Fri, 19 Apr 2024 11:26 UTC

USA- Amerykanie żyją na terytorium Indian, których podbili, wybili i
spędzili do rezerwatów. Tu nawet nie ma o czym mówić, barbarzyński kraj
od istnienia.

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<anfi+g8nhrbqvif-o4j5@wp.eu>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84258&group=soc.culture.polish#84258

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 19 Apr 2024 13:42:31 +0200
<uvs07v$2e5b0$2@paganini.bofh.team> <anfi+29lp5ejiqf-o4i4@wp.eu>
<5a92581eb16b169321e5a5d8adaffa1d@www.novabbs.com>
<anfi+7y1ltdm6mf-o4i4@wp.eu>
<8aa615aa3b8d5870ff1354fc0752b2b4@www.novabbs.com>
sha1:twhqU0wiW6EYxLPQo1FaTJxY3zI=
 by: A. Filip - Fri, 19 Apr 2024 11:42 UTC

cyrylmetody2014@gmail.com (RussetBulba) pisze:
> Dosyc rozpaczliwie Filipie starasz sie pociagnac znak rownosci miedzy
> dzialaniami Rosji i NATO. […]

Gdzie ty widzisz (szeroką) równość? Ja widzę "brak przepaści"
wystarczający by kto miał interes względnie łatwo mógł widzieć
jak mu pasuje.

Nie trzeba być dobrym, wystarczy być najlepszym (dostępnym wyborem).
Tylko że wtedy lepiej nie liczyć na entuzjazm. Dla mnie Polska w NATO
to małżeństwo z rozsądku do którego mądrzej miłości nie mieszać
bo nie będzie ani rozsądku ani miłości.

--
A. Filip
| Nie mamy żadnego pojęcia, jak ciężki jest ten ciężar, którego my
| nie dźwigamy. (Przysłowie afrykańskie)

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<9935a3160bc5d162b790e8fd4357693a@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84259&group=soc.culture.polish#84259

Date: Fri, 19 Apr 2024 12:07:21 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
References: <uvqu3n$2c283$2@paganini.bofh.team> <5be883e8b2d1101d64d81c00a3492a97@www.novabbs.com> <uvrcqt$2d2o3$3@paganini.bofh.team> <bdf07419d81e42c055ed282032bca823@www.novabbs.com> <uvrkmc$2dh9c$1@paganini.bofh.team> <c407c6249d3d3b725a431a1be3c6b9f9@www.novabbs.com> <uvs07v$2e5b0$2@paganini.bofh.team> <anfi+29lp5ejiqf-o4i4@wp.eu> <5a92581eb16b169321e5a5d8adaffa1d@www.novabbs.com> <anfi+7y1ltdm6mf-o4i4@wp.eu> <8aa615aa3b8d5870ff1354fc0752b2b4@www.novabbs.com> <anfi+g8nhrbqvif-o4j5@wp.eu>
 by: RussetBulba - Fri, 19 Apr 2024 12:07 UTC

Ja tez nie widze przepasci miedzy zbrodniarzem i swietym. Obaj sa ludzmi. A i byc moze iz oboje wierza i twierdza, iz 2x2=4.

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<uvupcn$37dbj$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84278&group=soc.culture.polish#84278

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 19 Apr 2024 21:57:44 -0000 (UTC)
[...]
 by: andal - Fri, 19 Apr 2024 21:57 UTC

On Fri, 19 Apr 2024 13:26:29 +0200, Nostradamus wrote:

> USA- Amerykanie żyją na terytorium Indian, których podbili, wybili i
> spędzili do rezerwatów. Tu nawet nie ma o czym mówić, barbarzyński kraj
> od istnienia.

a ruskiee na mongolskich ziemiach

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<v000ge$2vh15$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84290&group=soc.culture.polish#84290

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Apr 2024 11:05:17 +0200
<uvs07v$2e5b0$2@paganini.bofh.team> <anfi+29lp5ejiqf-o4i4@wp.eu>
<5a92581eb16b169321e5a5d8adaffa1d@www.novabbs.com>
<anfi+7y1ltdm6mf-o4i4@wp.eu>
<8aa615aa3b8d5870ff1354fc0752b2b4@www.novabbs.com>
<uvtkd5$2m519$2@paganini.bofh.team> <uvupcn$37dbj$1@dont-email.me>
 by: Nostradamus - Sat, 20 Apr 2024 09:05 UTC

W dniu 19.04.2024 o 23:57, andal pisze:

> a ruskiee na mongolskich ziemiach

Słowianie przybyli na słowiańskie ziemie, na których nikt inny wcześniej
nie mieszkał, z Indii.

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<anfi+a8wecfcm0f-o4k6@wp.eu>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84294&group=soc.culture.polish#84294

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Apr 2024 11:42:06 +0200
[...]
sha1:w2MKt1PbNuPK0/zbRConE3HlyFg=
 by: A. Filip - Sat, 20 Apr 2024 09:42 UTC

Nostradamus <nostradamus@gmail.com> pisze:

> Słowianie przybyli na słowiańskie ziemie, na których nikt inny
> wcześniej nie mieszkał, z Indii.

To nie znasz barwnych opowieści jak to "mówiący po nazistowsku"
się archeologicznie rozczarowali bo zamiast na osadę germańską trafili
na słowiańską? Więc może nie przeginaj pały _nadgorliwie_ bo
wykopaliska germańskie koło Buga się trafiają, a słowiańskie po Łabę.

https://twojahistoria.pl/2017/07/03/germanie-zyli-na-polskiej-ziemi-dluzej-niz-sadzilismy/

--
A. Filip
| Gość, który przyszedł na własnych nogach, nie zdobędzie szacunku.
| (Przysłowie ormiańskie)

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<c99a8803b410d210711d7f6328a2ddd3@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84295&group=soc.culture.polish#84295

Date: Sat, 20 Apr 2024 10:00:10 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
References: <uvqu3n$2c283$2@paganini.bofh.team> <5be883e8b2d1101d64d81c00a3492a97@www.novabbs.com> <uvrcqt$2d2o3$3@paganini.bofh.team> <bdf07419d81e42c055ed282032bca823@www.novabbs.com> <uvrkmc$2dh9c$1@paganini.bofh.team> <c407c6249d3d3b725a431a1be3c6b9f9@www.novabbs.com> <uvs07v$2e5b0$2@paganini.bofh.team> <anfi+29lp5ejiqf-o4i4@wp.eu> <5a92581eb16b169321e5a5d8adaffa1d@www.novabbs.com> <anfi+7y1ltdm6mf-o4i4@wp.eu> <8aa615aa3b8d5870ff1354fc0752b2b4@www.novabbs.com> <uvtkd5$2m519$2@paganini.bofh.team> <uvupcn$37dbj$1@dont-email.me> <v000ge$2vh15$1@paganini.bofh.team>
 by: RussetBulba - Sat, 20 Apr 2024 10:00 UTC

Przybyli niekoniecznie z Indii ale przybyli mordujac dotychczasowych mieszkancow tych ziem. I trudno ich nazwac Slowianami. A ekspansja Rosji odbyla sie na glownie tureckich i mongolskich obszarach Europy wschodniej oraz Syberii. Na polnocy na terenach ludow ugrofinskich. To sa juz niezbite gakty historyczne, ktore nie wymagaja spekulacji. Stad obraz Rosji jako wiezienia narodow.

Re: Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

<64ea01e61d2ec75697fda506403f10bf@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84296&group=soc.culture.polish#84296

From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Apr 2024 10:40:44 +0000
References: <uvqu3n$2c283$2@paganini.bofh.team> <5be883e8b2d1101d64d81c00a3492a97@www.novabbs.com> <uvrcqt$2d2o3$3@paganini.bofh.team> <bdf07419d81e42c055ed282032bca823@www.novabbs.com> <uvrkmc$2dh9c$1@paganini.bofh.team> <c407c6249d3d3b725a431a1be3c6b9f9@www.novabbs.com> <uvs07v$2e5b0$2@paganini.bofh.team> <anfi+29lp5ejiqf-o4i4@wp.eu> <5a92581eb16b169321e5a5d8adaffa1d@www.novabbs.com> <anfi+7y1ltdm6mf-o4i4@wp.eu> <8aa615aa3b8d5870ff1354fc0752b2b4@www.novabbs.com> <uvtkd5$2m519$2@paganini.bofh.team> <uvupcn$37dbj$1@dont-email.me> <v000ge$2vh15$1@paganini.bofh.team> <c99a8803b410d210711d7f6328a2ddd3@www.novabbs.com>
 by: RussetBulba - Sat, 20 Apr 2024 10:40 UTC

Zaladuj sobie za darmo, Filipie. W sumie dosyc fundamentalny tekst na temat powszechnie tlumiony w publicystyce i nawer swiecie akademickim:

https://dn720003.ca.archive.org/0/items/thenationkillers/thenationkillers.pdf

interests / soc.culture.polish / Ruskie onuce vs. podżegacze wojenni

Pages:12
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor