From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Dlaczego_komentarze_nie_są_zablokowane_-_wp.pl
Date: Thu, 18 Apr 2024 12:46:12 +0200
 by: Nostradamus - Thu, 18 Apr 2024 10:46 UTC

Prawda
36 min. temu
Dlaczego komentarze nie są zablokowane

!!!
22 min. temu
Bo sprawa nie dotyczy państwa położonego w Palestynie czy naszych
wschodnich sąsiadów!

andy
29 min. temu
bo tylko o NIE naszych wojnach, które do nas ściągną politycy i później
będą jeszcze NAS ZMUSZAĆ do obrony, nie wolno komentować!!

Re: Dlaczego komentarze nie są zablokowane - wp.pl

<d3590ad81d4a8ef1434c06fbf3338d89@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84213&group=soc.culture.polish#84213

Date: Thu, 18 Apr 2024 10:54:01 +0000
Subject: Re: Dlaczego komentarze nie są zablokowane - wp.pl
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Thu, 18 Apr 2024 10:54 UTC

Dlatego, iz tzw agenda setting jest pierwszym i zasadniczym krokiem w propagandzie. Tj decyzja i kontrola nad tym o czym mowimy. A potem krok nastepny - jak mowimy. Ale czyz tego nie stosujemy takze w rozmowach towarzyskich czy rodzinnych? Ole tematow bywa nie poruszanych calymi latami? Nie ma tematu, nie ma dyskusji, nie ma problemu.

Re: Dlaczego komentarze nie są zablokowane - wp.pl

<uvrcoh$2d2o3$2@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84221&group=soc.culture.polish#84221

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Dlaczego_komentarze_nie_są_zablokowane_-_wp.
pl
Date: Thu, 18 Apr 2024 17:03:45 +0200
 by: Nostradamus - Thu, 18 Apr 2024 15:03 UTC

W dniu 18.04.2024 o 12:54, RussetBulba pisze:
> [...]
> towarzyskich czy rodzinnych? Ole tematow bywa nie poruszanych calymi
> latami? Nie ma tematu, nie ma dyskusji, nie ma problemu.

Ta polska propaganda i cenzura ma odwrotny skutek od zamierzonego przez
reżim.

Re: Dlaczego komentarze nie są zablokowane - wp.pl

<fae2eb6a7e78968e37658440b70fddc2@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84224&group=soc.culture.polish#84224

Date: Thu, 18 Apr 2024 16:22:06 +0000
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Thu, 18 Apr 2024 16:22 UTC

Byc moze. Nie jestem w kraju, to trudno mi ocenic. Ale propagande widze wszedzie. Pracowalem z Marketingiem bardzo blisko przez dlugie lata zycia, to wiem jakie sa zasady manipulacji spolecznej. Mozna tez przedobrzyc, gdy jest duza rozwartosc miedzy tym co sie propaguje a rzeczywistoscia. Wielu konsumentow dostawalo furii, gdy zawartosc opakowanie nie odpowiadala jego wizerunkowi na opakowaniu. Tak wiec trzeba bylo byc sporo pokornym. Manipulatorzy opinii czesciej padaja ofiara wlasnego sukcesu i zaczynaja wierzyc we wlasne bajki. Tu jest trudniej porownac rzeczywistosc z propagowana trescia.

interests / soc.culture.polish / Re: Dlaczego komentarze nie są zablokowane - wp.pl

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor