Rocksolid Light

An exotic journey in downtown Newark is in your future.

interests / soc.culture.polish / Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyziemny realista]

SubjectAuthor
* Ukraina jest teraz tylko protektoratem ZachoduNostradamus
`* Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyA. Filip
 `* Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyRussetBulba
  +* Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyA. Filip
  |`- Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyRussetBulba
  `* Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyNostradamus
   +* Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyRussetBulba
   |`- Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyRussetBulba
   `* Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyalojzy nieborak
    `- Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyRussetBulba

1
Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu

<uvt85q$2lcu7$4@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84250&group=soc.culture.polish#84250

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu
Date: Fri, 19 Apr 2024 09:57:46 +0200
 by: Nostradamus - Fri, 19 Apr 2024 07:57 UTC

https://wiadomosci.wp.pl/haniebne-slowa-orbana-premier-wegier-zaatakowal-ukraine-7018443199798208a

- Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu, nie jest już
suwerennym państwem - powiedział premier Węgier Viktor Orban. W
Konferencji Narodowego Konserwatyzmu w Brukseli wziął też udział były
szef polskiego rządu Mateusz Morawiecki.

Podczas dwudniowej Konferencji Narodowego Konserwatyzmu w Brukseli
Viktor Orban zwrócił się do Ukraińców. - Musicie zrozumieć, że jesteście
krajem strefy buforowej. Nie można zmienić numeru domu - stwierdził
węgierski premier.

Po raz kolejny powtórzył też określenia używane na co dzień przez
rosyjskich propagandystów. - Ukraina jest teraz tylko protektoratem
Zachodu. Zatem bez pieniędzy i broni od Unii Europejskiej oraz Stanów
Zjednoczonych jako państwo przestałaby istnieć - mówił Orban.

W jego ocenie jest to dowód na to, że Ukraina "to nie jest już suwerenne
państwo".

Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyziemny realista]

<anfi+ydbi3cm6mf-o4j5@wp.eu>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84255&group=soc.culture.polish#84255

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [o
rzekł Orban - haniebny przyziemny realista]
Date: Fri, 19 Apr 2024 13:30:15 +0200
sha1:xRyaNySxiVyFP40KAxB29tZ0D4o=
 by: A. Filip - Fri, 19 Apr 2024 11:30 UTC

Nostradamus <nostradamus@gmail.com> pisze:
> [...]
> Zjednoczonych jako państwo przestałaby istnieć - mówił Orban.
>
> W jego ocenie jest to dowód na to, że Ukraina "to nie jest już

Haniebnie niewygodny przyziemny realizm, nieprawdaż?
Oczekiwanie że za tą pomoc zachodek niczego nie będzie
oczekiwał/wymuszał jest "mało realistyczne" IMHO.

Ja bym tego w raki sposób nie powiedział. Orbanowi tak psuje.

--
A. Filip
| Śmiejący się tygrys nie pokazuje zębów. (Przysłowie chińskie)

Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyziemny realista]

<ef7f3980762b65d91d6e1986e8506dd1@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84260&group=soc.culture.polish#84260

Date: Fri, 19 Apr 2024 12:28:52 +0000
Subject: Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł
Orban - haniebny przyziemny realista]
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Fri, 19 Apr 2024 12:28 UTC

Jaka roznica miedzy przedtem tj dwa lata temu a teraz? Ukraina bylaby dalej suwerennym panstwem teraz gdyby glupio nie oddala broni nuklearnej Rosji za jej puste zobowiazania i obietnice. Wniosek prosty - nigdy nie wierz Rosji, bo tego historia uczy. I to nakresla kurs polityczny dla tych, ktorzy chca pozostac suwerenni.

Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyziemny realista]

<anfi+abuff9sjef-o4j5@wp.eu>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84263&group=soc.culture.polish#84263

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
rzekł Orban - haniebny przyziemny realista]
Date: Fri, 19 Apr 2024 14:57:11 +0200
sha1:kcRNDNWo0K9USbjn/u4zmsp4AN4=
 by: A. Filip - Fri, 19 Apr 2024 12:57 UTC

cyrylmetody2014@gmail.com (RussetBulba) pisze:
> [...]
> - nigdy nie wierz Rosji, bo tego historia uczy. I to nakresla kurs
> polityczny dla tych, ktorzy chca pozostac suwerenni.

Czyli USA pomogły Ukrainie zawrzeć głupi układ (memorandum) z Rosją i
same się pod nim razem z UK podpisały? [A] - "Gwarancje" za atomówki.
Tak trzymaj, zmieścisz się śmiało! Twoje sugestie jak traktować obecnie
gwarancje/obietnice USA/zachodka są całkowicie na miejscu.
Bo o wartości rosyjskich to my możemy dyskutować tylko dla zasady.

Rosja miałaby większe opory napaść na nuklearną Ukrainę. Rosja miałaby
większe opory wypuszczać nuklearną Ukrainę z rąk (na wczesnych etapach).
Czy prezydent atomowej Ukrainy raczej zrobiłby więcej+ zanim by zwiał?
Ty piszesz co byłoby na obecnym etapie, ja wątpię czy do obecnego etapu
by wtedy doszło. Może tak ale raczej nie.

[A] https://en.wikipedia.org/wiki/Budapest_Memorandum

--
A. Filip
| Postanowienia biedaka są krótkotrwałe. (Przysłowie chińskie)

Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyziemny realista]

<3c018bf399cfc73a1943dea0911e7961@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84264&group=soc.culture.polish#84264

Date: Fri, 19 Apr 2024 13:24:13 +0000
Orban - haniebny przyziemny realista]
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Fri, 19 Apr 2024 13:24 UTC

Widac wyraznie, iz zachodni sygnatariusze tego memorandum staraja sie dopelnic swoich zobowiazan, gdy Rosja je lamala i lamie nadal. Gdy memorandum podpisywano, Rosja nie byla w stanie zaatakowac Ukrainy tak jak zaatakowala po odbudowaniu swojej Rmii i zdolnosci za niemieckie glownie pieniadze.

Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyziemny realista]

<uvttgr$2mmf0$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84265&group=soc.culture.polish#84265

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
rzekł_Orban_-_haniebny_przyziemny_realista]
Date: Fri, 19 Apr 2024 16:02:03 +0200
 by: Nostradamus - Fri, 19 Apr 2024 14:02 UTC

W dniu 19.04.2024 o 14:28, RussetBulba pisze:
> Jaka roznica miedzy przedtem tj dwa lata temu a teraz? Ukraina bylaby
> dalej suwerennym panstwem
Taaa, suwerennym, ale już nawet nie tajemnicą poliszynela jest, że całe
uprawy rolnicze są w rękach Amerykanów, Niemców i Holendrów.

Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyziemny realista]

<7753c8d1e8f422b19e44f83b4329860a@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84272&group=soc.culture.polish#84272

Date: Fri, 19 Apr 2024 18:53:25 +0000
Orban - haniebny przyziemny realista]
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Fri, 19 Apr 2024 18:53 UTC

Jak caly rynek kimchi w USA w tekach Koreanczykow. Ale sprawdzmy fakty o Ukrainie. Czy jest, czy teznie jest iile jest.

Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyziemny realista]

<a508370664b1d391eeb22d588cccfd77@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84273&group=soc.culture.polish#84273

Date: Fri, 19 Apr 2024 19:04:14 +0000
Orban - haniebny przyziemny realista]
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Fri, 19 Apr 2024 19:04 UTC

Ponizej z polskiego zrodla.

https://www.osw.waw.pl/pl/publikacje/analizy/2023-07-17/ukraina-dwa-lata-wolnego-obrotu-ziemia-rolna

Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyziemny realista]

<uvugfu$35i7l$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84274&group=soc.culture.polish#84274

From: gaska.al...@gmail.com (alojzy nieborak)
Newsgroups: soc.culture.polish
rzekł_Orban_-_haniebny_przyziemny_realista]
Date: Fri, 19 Apr 2024 21:25:53 +0200
 by: alojzy nieborak - Fri, 19 Apr 2024 19:25 UTC

W dniu 2024-04-19 o 16:02, Nostradamus pisze:
> Taaa, suwerennym, ale już nawet nie tajemnicą poliszynela jest, że całe
> uprawy rolnicze są w rękach Amerykanów, Niemców i Holendrów.

Gdzieś mi mignęły wyliczenia na YT.
Z tego co pamiętam jakieś 6 części upraw UA z 26/28 części należy
do zachodkowych.

Tak że prawda leży gdzieś po środku.

UA ma 28 mln ha z czego
cyt.
Ukraina i jej rolnictwo: 93 agroholdingi pracują na 6,25 mln ha

Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyziemny realista]

<a946352258b5fc076ae341fcbffb27d8@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84275&group=soc.culture.polish#84275

Date: Fri, 19 Apr 2024 20:07:11 +0000
Orban - haniebny przyziemny realista]
From: cyrylmet...@gmail.com (RussetBulba)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: RussetBulba - Fri, 19 Apr 2024 20:07 UTC

Nie wazna jak jest, jakie sa prawa. Wazne iz istnieje realny swiat wg pana boukuna, w ktorym Zydzi posiadaja wszystko, nawet gdyby tego nie mieli. To objasnia rzeczywistosc na kazda okazje i nie potrzeba szukac dalej.

interests / soc.culture.polish / Re: Ukraina jest teraz tylko protektoratem Zachodu [orzekł Orban - haniebny przyziemny realista]

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor