From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Jak kanadyjski Matołek się promował na klimacie
Date: Sat, 20 Apr 2024 16:00:45 +0000
 by: darius - Sat, 20 Apr 2024 16:00 UTC

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/hzFPfE_XbZs/m/_Sr1VQBsAQAJ

A jaki mundry był,
udawał, że wie o co chodzi.

Ale potrzebuję ten model klimatu na stole, prezentowany w siedzibie ONZ w Nowym Jorku .

Gdzieś go zapisałem na kompie, ale zmieniałem kompy, dyski, tablety, laptopy i nie wiem czy znajdę.

Może ktoś bywa w Nowym Jorku i może skoczyć do siedziby ONZ i zapytać

To był model klimatu na dużym stole.
Było wiele przetworników ultradźwiekowych w blacie stołu i one wywoływały parowanie wody, tworzyła się w sali chmiura, para odna sie skraplała i padał w sali deszcz.

Potrzebuję to w Dubaju, bo oni pryskaja od lat chmury, aby spadł deszcz,
ale w poniedziałek i wtorek spryskali za mocno i ich zatopiło
a nie zbudowali zbiorników retencyjnych aby zebrać słodką pitna wodę deszczową

Emiraty, Dubaj, Abu Dhabi powinny zbudować Wenecję z kanałami wodnymi i zamknąc lagunę, aby woda z opadów deszczu nie spływała do morza

Dostali tyle wody i za frico, która by wystarczyła na 10 lat, a tak spłynie do morza, wyschnie
i znów będą żyli w upale na pustyni.

To zmarnowana szansa.

Ten model był prezentowany w siedzibie ONZ w Nowym Jorku chyba w 2019 roku

Wyszukiwarki internetowe wadliwe i niczego nie znalazły

interests / soc.culture.polish / Jak kanadyjski Matołek się promował na klimacie

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor