From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Kukiz_komentuje_listy_do_PE._"Porażające"
Date: Fri, 26 Apr 2024 20:35:22 +0200
 by: Nostradamus - Fri, 26 Apr 2024 18:35 UTC

Część list do Parlamentu Europejskiego jest już znana. Paweł Kukiz
stwierdził, że decyzje o kandydowaniu polityków do PE nie są podyktowane
kwestiami finansowymi, lecz wskazał inny powód. Odniósł się także do
nieoficjalnych kandydatur z list PiS. - To jest porażające - skomentował.

Jarosław Kaczyński podczas czwartkowej konferencji przekazał, że "listy
są zatwierdzone, mogą nastąpić pewne korekty, ale raczej niewielkie".
Według ustaleń Wirtualnej Polski na listach Prawa i Sprawiedliwości ma
się znaleźć między innymi Daniel Obajtek, Mariusz Kamiński czy Jacek
Kurski. Komitety wyborcze mają czas do 2 maja na zgłaszanie list
kandydatów na posłów do PE.

Listy Koalicji Obywatelskiej

Lista potwierdza wcześniejsze doniesienia WP, że do Parlamentu
Europejskiego wybierają się ministrowie Bartłomiej Sienkiewicz, Borys
Budka oraz Marcin Kierwiński. Wśród rekomendowanych do startu znaleźli
się ponadto szefowie dwóch komisji śledczych: Dariusz Joński i Michał
Szczerba. Ten pierwszy otrzymał "jedynkę" w Łódzkiem, a Szczerba będzie
startował z dalszego miejsca w innym okręgu.

Kukiz komentuje

W przestrzeni pojawia się wiele komentarzy, że ministrowie skusili się
na Europarlament, ze względu na większe zarobki. Paweł Kukiz w rozmowie
z "Faktem" wskazuje jednak inny powód.

- W ich przypadku, w ogromnej mierze, to nie tylko kwestia finansowa,
ale ewakuacyjna, prawna. Wynikająca z decyzji, jakie zostały przez nich
podjęte - stwierdza polityk.

Kukiz podkreśla, że decyzje tego typu nie dotyczą jedynie KO. -
Wszystkich partii - mówi. - Mimo że mam orientację prawicową, co nie
znaczy, że jestem pisowcem, mam odrębne koło i swoje postrzeganie
gospodarki, czy różnych spraw, w kwestiach patriotycznych idziemy tą
samą drogą, ale w gospodarczych niekoniecznie - zauważa.

Poseł odnosi się również do nieoficjalnych list Prawa i Sprawiedliwości.
- Jak widzę wystawienie kandydatury Kurskiego, to jest porażające... Co
do Obajtka mam mieszane odczucia, dlatego, że uważam, że postawił Orlen
bardzo mocno na nogi, jego pozycja wzrosła - komentuje.

Zapytano również o kandydatury Kamińskiego i Wąsika. - Nigdzie nie mogą
być w tej chwili, w Polsce. Gdzie ich wysłać, do gminy? To są jednak
ludzie jakiegoś większego formatu - stwierdza Kukiz.

https://wiadomosci.wp.pl/kukiz-komentuje-listy-do-pe-porazajace-7021092238924736a

Ja
1 godzinę temu
A gdzie pan bodnar ucieknie?

Ewa
1 godzinę temu
PO największy szkodnik Polski ,Polacy obudźcie się

Pap
1 godzinę temu
Udało się PO to i PiS skorzysta z dobrego pomysłu....
PO też uratowało swoich... Karpiński - tak dla tych mających
jednostronna amnezję.... Giertych ostatecznie także.... Grodzki trzymała
sie ramy......

Re: Kukiz komentuje listy do PE. "Porażające"

<v0idul$92fr$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84539&group=soc.culture.polish#84539

From: MLS...@jachu.cb (Trybun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Kukiz_komentuje_listy_do_PE._"Porażaj
ące"
Date: Sat, 27 Apr 2024 10:44:50 +0200
 by: Trybun - Sat, 27 Apr 2024 08:44 UTC

W dniu 26.04.2024 o 20:35, Nostradamus pisze:
> [...]
> PO też uratowało swoich... Karpiński - tak dla tych mających
> jednostronna amnezję.... Giertych ostatecznie także.... Grodzki

Sam Pawełek widzi jakie to szambo ta tzw demokracja. Tu nie głosujący
rozdają karty a ci co wystawiają kandydatury.

interests / soc.culture.polish / Re: Kukiz komentuje listy do PE. "Porażające"

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor