Date: Mon, 29 Apr 2024 12:17:09 +0000
Subject: Cztery odkurzacze do twojego samochodu
From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: darius - Mon, 29 Apr 2024 12:17 UTC

Cztery odkurzacze do twojego samochodu

https://businessinsider.com.pl/technologie/cztery-odkurzacze-samochodowe-od-znanych-producentow/3nnqcqg

A po co mi 4 odkurzacze w samochodzie ?

Mam jeden i się zepsuł, padł aku litowo-jonowy i się nie ładuje
a sam aku kosztuje tyle co nowy odkurzacz i to wszystko w temacie odkurzaczy samochodowych

Re: Cztery odkurzacze do twojego samochodu

<v0odlv$1q87a$3@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84618&group=soc.culture.polish#84618

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Cztery odkurzacze do twojego samochodu
Date: Mon, 29 Apr 2024 15:17:19 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 29 Apr 2024 15:17 UTC

On Mon, 29 Apr 2024 12:17:09 +0000, darius wrote:

> [...]
>
> Mam jeden i się zepsuł, padł aku litowo-jonowy i się nie ładuje a sam
> aku kosztuje tyle co nowy odkurzacz i to wszystko w temacie odkurzaczy

made in china?

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

Re: Cztery odkurzacze do twojego samochodu

<9dd10db69f47014c659e7ac7427f9dd1@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84620&group=soc.culture.polish#84620

Date: Mon, 29 Apr 2024 16:23:25 +0000
From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: darius - Mon, 29 Apr 2024 16:23 UTC

a co jeszcze na tym świecie nie jest
made in china

Nawet Elon przebywa dzisiaj w Chinach

a gdy go promoałem od 2 tygodni w projekcie
Cloud Seeding Dubai
to akcje Tesli wystrzeliły 35% w górę,
a wielu już sie obawiało, że Tesla zbankrutuje, bo szorowała dno od początku roku

https://www.marketwatch.com/investing/stock/tsla

A tutaj mój producent odkurzacza

https://houseclean.en.alibaba.com/index.html?spm=a2700.details.0.0.594dbd1fBKyygf&from=detail&productId=1600606457755

i go zapytałem czy sprzeda akumulator do odkurzacza

HC20 Pro vaccum cleaner

bo znajomy mówi, że go zregeneruje, może da nowe ogniea li-ion, ale przeciez też nie za frico,
a nowy to jest nowy

A co do Chin,
to nawet nie chcę gadać, bo za chwilę zaczną surikatki chinskie rodzić dzieci na eksport , tym parom co nie mogą, albo nie mają czasu

i samoloty pełne odchowanych noworodków będą latały po całym świecie

interests / soc.culture.polish / Re: Cztery odkurzacze do twojego samochodu

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor