Date: Mon, 29 Apr 2024 16:33:45 +0000
Subject: Jestem potomkiem Św. Wojciecha - ale rekonstrukcj
a twarzy nie jest zgodna
From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: darius - Mon, 29 Apr 2024 16:33 UTC

Jestem potomkiem Św. Wojciecha - ale rekonstrukcja twarzy nie jest zgodna

https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/fwlk9kpTURBXy8yNzAxMGU3MTc0ODNkODgzYmE3YzJkYjEwYWU3M2E5MC5qcGeSlQMAzQIWzQlgzQVElQLNA6wAwsPeAAOhMAWhMQGhM8M

https://www.onet.pl/informacje/kai/zrekonstruowano-twarz-sw-wojciecha/xcbxjcf,30bc1058

Potomkiem w linii rodowej, bo Św. Wojciech nie miał dzieci i mamy wieś rodową

Ale zrekonstruoana tarz n ie przypomina mi pradziadka

A powiedział mi o tym kiedys infułat na Wawelu, gdy tematy rodowodowe były modne

Re: Jestem potomkiem Św. Wojciecha - ale rekonstrukcja twarzy nie jest zgodna

<a600399d21ad2e5f461ebf1fa8c1c1af@www.novabbs.com>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84628&group=soc.culture.polish#84628

Date: Mon, 29 Apr 2024 22:44:49 +0000
Subject: Re: Jestem potomkiem Św. Wojciecha - ale rekonstru
kcja twarzy nie jest zgodna
From: manta1...@gmail.com (darius)
Newsgroups: soc.culture.polish
 by: darius - Mon, 29 Apr 2024 22:44 UTC

Wszyscy w rodzie, po wuju św. Wojciecha, mieli pionową bruzdę nad nosem, a nie poziomą.

Ale nie będę się spierał, bo mam inne sprawy na głowie,
a pomnik zasze można przerobić.

Re: Jestem potomkiem Św. Wojciecha - ale rekonstrukcja twarzy nie jest zgodna

<v0pds8$2207n$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=84632&group=soc.culture.polish#84632

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Jestem potomkiem Św. Wojciecha - ale
rekonstrukcja twarzy nie jest zgodna
Date: Tue, 30 Apr 2024 00:26:48 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 30 Apr 2024 00:26 UTC

On Mon, 29 Apr 2024 16:33:45 +0000, darius wrote:

> [...]
>
> Ale zrekonstruoana tarz n ie przypomina mi pradziadka
>
> A powiedział mi o tym kiedys infułat na Wawelu, gdy tematy rodowodowe

nie przewracaj ludzi w grobach !

--
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.

interests / soc.culture.polish / Re: Jestem potomkiem Św. Wojciecha - ale rekonstrukcja twarzy nie jest zgodna

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor