From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: Несъществуващи
метеорологични
станции „призраци“
отчитат температури
в данните за
климатичните
промени …
Date: Fri, 12 Apr 2024 04:50:16 -0000 (UTC)
 by: Nick - Fri, 12 Apr 2024 04:50 UTC

Несъществуващи метеорологични станции „призраци“ отчитат температури в
данните за климатичните промени

https://obektivno.bg/nesashtestvuvashti-meteorologichni-stanczii-prizraczi-otchitat-temperaturi-v-dannite-za-klimatichnite-promeni/

Националната океанска и атмосферна администрация на САЩ отчита температури
от метеорологични станции, 30% от които не съществуват, предупреждават
метеоролози.

„Земята издава сигнал за бедствие“, заяви генералният секретар на ООН
Антониу Гутериш на 19 март. Президентът Джо Байдън нарече климата
„екзистенциална заплаха“ в речта си „За състоянието на съюза“ през 2023
година, по-страшна от ядрена война.

Когато припомнят минали температури, за да направят сравнения с настоящите
и което е по-важно, да формират бъдещата политика за климата,
администрацията на Гутериш и Байдън разчитат отчасти на показанията за
температурата от Мрежата за историческа климатология на САЩ.

Мрежата е създадена, за да осигури „точни, безпристрастни, актуални
исторически климатични данни за Съединените щати“, заявява Националната
океанска и атмосферна администрация (NOAA) на САЩ. Тя регистрира дневните
максимални и минимални температури от станции в Съединените щати за
последните 100 г.

Проблемът е, че все по-голям брой станции на Мрежата за историческа
климатология на САЩ вече не съществуват. „Те физически са изчезнали – но
все пак съобщават данни – като магия“, казва подполковник Джон Шучук,
сертифициран консултант метеоролог, цитиран от Epoch Times.

Не вярвам тези от obektivno.bg да си измислят.

Има и хипервръзки към изказванията на двамата американци за тези, които
обичат да се правят на factchekers :)

30% измислени данни - това все пак не е упражнение в университета, за да
си го позволиш.

И като се замислиш - кой знае за колко още такива ситуации се взимат
решения на основата на грешни данни :(

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Re: Несъществуващи метеорологични станции „призраци“ отчитат температури в данните за климатичните промени …

<uvcter$2qan5$1@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=9695&group=soc.culture.bulgaria#9695

From: chorba...@smap.no (Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: Re: Несъществуващи
метеорологични
станции „призраци“
отчитат температури
в данните за
климатичните
промени …
Date: Sat, 13 Apr 2024 03:16:43 -0000 (UTC)
 by: Chorbalan Chorbalano - Sat, 13 Apr 2024 03:16 UTC

On Fri, 12 Apr 2024 04:50:16 -0000 (UTC), Nick wrote:

> [...]
> си го позволиш.
>
> И като се замислиш - кой знае за колко още такива ситуации се взимат

Истината няма значение в политиката, важни са интересите..

Re: Несъществуващи метеорологични станции „призраци“ отчитат температури в данните за климатичните промени …

<uvd76c$2s00d$2@dont-email.me>

  copy mid

https://news.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=9698&group=soc.culture.bulgaria#9698

From: ddantg...@mail.ru (Nick)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
метеорологични
станции „призраци“
отчитат температури
в данните за
климатичните
промени …
Date: Sat, 13 Apr 2024 06:02:53 -0000 (UTC)
 by: Nick - Sat, 13 Apr 2024 06:02 UTC

On Sat, 13 Apr 2024 03:16:43 -0000 (UTC), Chorbalan Chorbalanov
Chorbalanski wrote:

prizraczi-otchitat-temperaturi-v-dannite-za-klimatichnite-promeni/

> Истината няма значение в политиката, важни са интересите..

Абе вярно е, но все пак вече е прекалено.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

interests / soc.culture.bulgaria / Re: Несъществуващи метеорологични станции „призраци“ отчитат температури в данните за климатичните промени …

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor